Solving playback issues

Find troubleshooting tips and resources for Roku playback speed issues, HDCP messages, power issues, and more. Join the community discussion for assistance.
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
yepez72
Newbie

Cómo hago válida mi garantía

Quiero hacer válida mi garantía o cambiar por un ROKU nuevo, ya que en donde lo compré me indicaron que era reconstruido y que la garantía solo era válida en la fábrica (un año de garantía)...

Desde el primer día que lo compré solo pude ver bien una o dos películas en HBOMAX sin ningún problema y después desde el inicio se alenta y se traba sacándome de la aplicación y solo tiene solución si le doy configuración de fábrica, (ya intenté de todo) dándome nuevamente una o dos películas para posteriormente repetir la falla y es muy molesto estar configurando todo desde cero, no importa que dé la diferencia, pero quiero que me lo cambien por uno nuevo no reconstruido...

0 Kudos
1 REPLY 1
DBDukes
Community Streaming Expert

Re: Cómo hago válida mi garantía

@yepez72 

If you purchased a reconditioned device from Roku, it has whatever warranty was included. PM @RokuDanny-R or @RokuKariza-D with the serial number.

If you purchased a reconditioned device from a third party, you would need to deal with them. Roku doesn't sell reconditioned devices through third parties.

DBDukes
Roku Community Streaming Expert
Note: I am not a Roku employee.

If this post solves your problem please help others find this answer and click "Accept as Solution."

0 Kudos