Roku Device Features, Settings & Updates

Help configuring Roku device settings, using Roku OS features such as screen mirroring, adjusting display type and audio settings, using Guest Mode, and assistance with software updates.
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted
Level 7

theme

je vien de m'acheter une nouvelle télé et quand j'essaye de changer de thème dans telecharger un nouveau sa me demande mon code confidentiel roku mais j'ai configurer aucun code ??? quelle qun pourrais m'aider

0 Kudos
1 Reply
Highlighted
Level 21

Re: theme

Par défaut, les périphériques Roku n’ont pas de CODE CONFIDENTIEL. Ils doivent être configurés soit sur l’appareil, soit sur le site Web de l’utilisateur Roku. Connectez-vous à votre compte d’utilisateur Roku sur leur site Web et vous devriez être en mesure de modifier / désactiver le CODE PIN.

Ceci est traduit via Microsoft Translator, donc j’espère que c’est logique.

By default Roku devices do not have a PIN. They must be configured either on the device or on the Roku user web site. Log into your Roku user account on their web site and you should be able to change/disable the PIN.

This is translated via Microsoft Translator, so I hope it makes sense.

Dan
Roku Stick (3600), Ultra (4640), Ultra (4670), Premiere (3920), Insignia 720p Roku TV, Sharp 4K Roku TV, Nvidia Shield, Windows 10 Pro x64 running Serviio and Plex on a wired Gigabit network.
0 Kudos