Discussions

Is your Roku TV not working? Join our online community forum to find help with common Roku TV issues, get troubleshooting tips, and share your experiences.
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
DoctorHorus
Reel Rookie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

Ya funciona hoy lo probé de casualidad apaga y prende mi RokuTV, manda videos a Youtube, abre YouTube, sube y baja volumen, mutea, abre Netflix. Etc

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

De que país es usted?


@DoctorHorus wrote:

Ya funciona hoy lo probé de casualidad apaga y prende mi RokuTV, manda videos a Youtube, abre YouTube, sube y baja volumen, mutea, abre Netflix. Etc


 

0 Kudos
DoctorHorus
Reel Rookie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

México

0 Kudos
Fruivel11
Newbie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

Why it was working the first 15 days, then it stopped working using comands "turn on the tv"?

0 Kudos
TcoloT
Newbie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

En México Ya me funciona desde hace unos 15 días con una tcl série A. Version 9.2.0 build 4502-30. Me falta saber que más puedo hacer pero al menos enciende y apaga. 

0 Kudos
luiarhs
Reel Rookie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

Igual a mí me funciona con la última versión de la 9.2 pero la actualización que trae soporte oficial para Google Assistant y Alexa es la 9.3. Creo que hay que esperar a que salga está actualización para probarlo.

0 Kudos
LFPR
Newbie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

@RokuDanny-R wrote:

@Gris87 @Edgarpm91 

Thanks for the inquiry.

Please be aware that the Roku skill for Google Assistant is currently only supported in the United States.

For more information about the Roku Skill for Google Assistant, visit our Support page here: How do I use the Google Assistant with my Roku® streaming device?

We appreciate the interest and we are always looking to expanding our presence in the future. We will pass along your feedback to the team.


Thanks,
Danny


G99G

0 Kudos
Jess_
Newbie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

Sigue sin funcionar roku con mi mini Google home, puedo agregar la cuenta pero al querer activarlo me aparece error. Ya descargue qick Remote y ni así funciona. 

0 Kudos
Dblo
Newbie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

Que otras funciones/comandos Has descubierto que funcionen actualmente?

saludos

0 Kudos
Samuel2830
Newbie

Re: Roku TV No funciona con google home

Jump to solution

Cómo lo hiciste? Yo no puedo hacer que funcione

0 Kudos