Channel Issues & Questions

Help & troubleshooting for channels on your Roku device, including adding/removing channels, logging in to, authenticating, or activating a channel, channel-specific playback issues, assistance contacting channel publishers to report issues, and adjusting channel-specific settings.
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
ppcelis
Level 7

youtube con problemas en mexico desde roku tv

el dia de hoy mi roku tv ya no quiso reproducir el canal de youtube.

lo reinicie a de fabrica, lo actualice, lo borre jalo de nuevo. lo apague y despues de unas horas lo volvi a prender para ver youtube y nuevamente no abrio.

lo desinstale hice el mismo procedimiento y nada ahora me sale un mensaje en ingles de not launcher. try again later after.

0 Kudos
2 Replies
RokuDanny-R
Roku Employee
Roku Employee

Re: youtube con problemas en mexico desde roku tv

@ppcelis 

Thanks for the post.

Try removing the channel from the Roku home screen by navigating to the channel tile, pressing the * key on your remote and choosing 'Remove channel'. Then restart your TV from Settings>System>System restart. Once your TV starts up again, add the channel back once more.

Does this clear up the issue you are seeing?

Thanks,
Danny

Danny R.
Roku Forum Moderator
0 Kudos
Skywisse
Level 7

Re: youtube con problemas en mexico desde roku tv

Estoy teniendo problemas también, Youtube carga muy lento. Al igual que la Channel Store. Llame a mi ISP y me dijeron que mi internet esta funcionando correctamente. Acaso es que los servidores de Roku conectan muy lento en México; podrían arreglarlo?? Esto esta asi desde Octubre mi televisión es Hisense modelo 2019

0 Kudos